Рекомендації батькам п'ятикласників щодо попередження ризиків дезадаптації

1. Старання дитини обов’язково мають бути визначеними. Позитивна оцінка і добре, тепле ставлення необхідні дитині для хорошого самопочуття, для формування в неї такої важливої риси, як впевненість у собі і своїх можливостях.

2. До режиму дня кожної дитини мають входити постійні обов’язки, закріплені за нею на тривалий час. Дитина, яка вміє працювати вдома, легко долучається до навчання. Створіть умови для розвитку самостійності у поведінці дитини. У п’ятикласника обов’язково повинні бути домашні обов’язки, за виконання яких він несе відповідальність.

3. Розширювати й збагачувати навички спілкування з дорослими та однолітками, вчіть враховувати оцінки й думки інших людей для формування власних поглядів Важливо, щоб у дитини була можливість обговорити свої шкільні справи, навчання і відносини з друзями, в сім’ї, з батьками.

4. Не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Порівнюйте її з такою, якою вона вчора, чи, можливо, буде завтра. Не критикуйте дитину при свідках.

5. Не обговорюйте при дитині проблеми її поведінки. Вона може вважати, що конфлікти неминучі, і продовжувати провокувати їх.

6. Дозволяйте дитині виявити самостійність, заохочуйте найменші її прояви.

7. Розвивайте світогляд дитини, сприяйте розширенню її інтересів.

8. Аргументуйте свої заборони та вимоги: діти чутливі до несправедливості, яка присутня в більшості вимог. Шукаючи аргументи, ви ще раз зможете обміркувати необхідність їх застосування.

9. Намагайтеся дивитися на світ очима дитини. Будьте щирими у спілкуванні з нею, цікавтеся її інтересами.

10. У спілкуванні з дитиною частіше використовуйте «Я-висловлювання».

Кiлькiсть переглядiв: 306