1. Сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів.
2. Проводить психодіагностичну та корекційно – розвивальну роботу серед школярів та педагогічних працівників.
3. Допомагає в створенні комфортного психологічногоклімату для здійснення навчально-виховного процесу.
1. Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (пам’ять, уява, мислення, увага).
2. Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості дитини, підвищення самооцінки.
3. Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей школярів.
4. Допомога в професійному самовизначенні учнів старших класів.
5. Профілактика та корекція девіантної поведінки.
6. Просвітницька робота серед учнів та батьків щодо формування навичок здорового способу життя.
1. Створення умов для розвитку психологічного здоров’я педагогів, батьків, дітей.
2. Консультативно-методична допомога всім учасникам освітнього процесу з питань навчання, виховання і розвитку дітей.
3. Просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в закладах освіти та родині.
4. Надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги дітям із сімей внутрішньо переміщених осіб.
5. Психологічний супровід адаптації дітей до навчання у школі
6. Соціально-педагогічний, психологічний супровід превентивного виховання.
7. Психологічний супровід обдарованих та здібних учнів.
8. Соціально-педагогічний та психологічний супровід впровадження інклюзивної освіти.