• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інклюзивна освіта

/Files/images/2017_2018/Screenshot_122222.jpg

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ

ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади, та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі».

Тобто це такий спосіб отримання освіти, коли учні або студенти з особливими освітніми потребаминавчаютьсяв загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання, –і це є альтернативою інтернатній системі, за якою вони утримуються та навчаються окремо від інших дітей, або домашньому та індивідуальному навчанню.

Але питання інклюзії варто розглядати не тільки в аспекті створення доступного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивна освіта в широкому сенсі передбачає створення рівних можливостей для всіх категорій дітей в Україні: для дітей із ромських сімей, для дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб, для дітей інших національних меншин, які мешкають у нашій країні.

Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії.

Державна політика щодо освіти дітей з особливими потребами

Нормативні документи

Путівник для батьків дітей з особливими освітніми потребами

У закладі загальної середної освіти організовано 1 клас з інклюзивною формою навчання, в якому навчається учениця з особливими потребами, Полхова Анастасія. За індивідуальною програмою розвитку з нею працюють: асистент учителя, практичний психолог, соціальний педагог

З 25.06.2018 розпочав свою роботу Харківський Інклюзивно-ресурсний центр.

Кiлькiсть переглядiв: 118