Головна
Карта сайту
Контакти
Розмір шрифту:
A+
А
A-
Русский
Увійти
Школа І-ІІІ ступенів № 57 м. Харкова
Ви знаходитесь тут:
Головна
Психологічна служба
Сторінка практичного психолога
Візитка
Статут школи
Новини школи
Наша школа
Харківська освітня мережа ІСУО
Реформування освіти. Нова українська школа
Мережа навчального закладу
Територія обслуговування навчальним закладом
Діяльність та прийняті рішення
Антикорупційна діяльність
Я українець, патріот, громадянин
Державний стандарт початкової загальної освіти
Освітні програми та освітні компоненти, що реалізуються
Конституційна реформа
Календар
Організація харчування
Розклад уроків
Виховна робота
STOP BULLYING
Учнівське самоврядування
Зовнішнє незалежне оцінювання
Фотогалерея
Правова сторінка
Психологічна служба
Нормативно-правове забезпечення діяльності психологічної служби
Структура діяльності психологічної служби
Сторінка практичного психолога
Етичний кодекс психолога
Положення про психологічну службу
Характеристика віку, вікових криз та способи взаємодії з дітьми
Відповідальність батьків за виховання, навчання та розвиток дітей
Рекомендації для батьків щодо підвищення мотивації навчання учнів підліткового віку
Рекомендації батькам та вчителям щодо підвищення готовності до навчання
Телефони "гарячої лінії", сайти
Рекомендації батькам першокласників
Особливості адаптації першокласників
Рекомендації батькам щодо запобігання дезадаптованості першокласників
Рекомендації батькам п'ятикласників щодо попередження ризиків дезадаптації
Рекомендації учням щодо підготовки до складання тестових завдань
Умови навчання. Урахування індивідуальних та групових особливостей учнів
Рекомендації для учнів щодо оптимізації навчального процесу
Рекомендації щодо збереження здоров'я
Профілактика торгівлі людьми
Про взаємодію педагогів, батьків зі здібними та обдарованими дітьми
Профілактика суїцидальної поведінки
Психологічний супровід інклюзивної освіти
Методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу дітей, які потребують додаткового захисту та опинилися в складних життєвих ситуаціях
Основи психологічної культури людини
Поради вчителю
Сторінка соціального педагога
Фото
Булінг як актуальна соціально-педагогічна проблема
Інклюзивна освіта
Соціальний захист дітей
Позакласні заняття
Безпека життєдіяльності
Реформування освіти
Фізкультура та спорт
Шкільна бібліотека
Охорона праці
Оздоровлення
Для батьків першокласників
Корисні посилання
Благодійні внески
Батьківська шкільна рада
Звіт керівника перед громадкістю
Педагогічна преса
Вакансії
Етичний кодекс психолога
Положення про психологічну службу
Характеристика віку, вікових криз та способи взаємодії з дітьми
Відповідальність батьків за виховання, навчання та розвиток дітей
Рекомендації для батьків щодо підвищення мотивації навчання учнів підліткового віку
Рекомендації батькам та вчителям щодо підвищення готовності до навчання
Телефони "гарячої лінії", сайти
Рекомендації батькам першокласників
Особливості адаптації першокласників
Рекомендації батькам щодо запобігання дезадаптованості першокласників
Рекомендації батькам п'ятикласників щодо попередження ризиків дезадаптації
Рекомендації учням щодо підготовки до складання тестових завдань
Умови навчання. Урахування індивідуальних та групових особливостей учнів
Рекомендації для учнів щодо оптимізації навчального процесу
Рекомендації щодо збереження здоров'я
Профілактика торгівлі людьми
Про взаємодію педагогів, батьків зі здібними та обдарованими дітьми
Профілактика суїцидальної поведінки
Психологічний супровід інклюзивної освіти
Методичні рекомендації щодо організації психолого-педагогічного супроводу дітей, які потребують додаткового захисту та опинилися в складних життєвих ситуаціях
Основи психологічної культури людини
Поради вчителю
Кiлькiсть переглядiв: 124