Наукова діяльність учителів ліцею

Сучасний світ напрочуд стрімкий та динамічний. Кожного дня з’являються нові винаходи, створюються корисні ресурси та програми, здійснюються наукові відкриття. Енциклопедизм та «знання всього на світі» все більше втрачають свою актуальність. Головним же стає вміння знаходити потрібну інформацію, пристосовуватися до змін та навчатися впродовж життя.

Необхідність постійного професійного та особистісного розвитку нині є характерною рисою для більшості професій. А особливо цього потребує сучасне вчительство. Адже щоб молоде покоління здобувало якісну освіту, педагоги мають розуміти сучасні освітні тренди, володіти необхідними технологіями та постійного підвищувати свій професійний рівень.

Учителі Харківського ліцею 57 постійно працюють над вдосконаленням власного методичного досвіду та активно співпрацюють з іншими закладами освіти: навчаються за програмами підвищення кваліфікації; беруть участь у програмах академічної мобільності, здійснюють наукове стажування, здобувають науковий ступінь/вищу освіту); беруть участь у тренінгах, семінарах, вебінарах, майстер-класах, онлайн-конференціях тощо.



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик (4).jpg

Баранська Наталія Володимирівна, учитель історії та правознавства, переможець Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Практичні рекомендації подолання освітніх втрат на уроках з основ правознавства та громадянської освіти за допомогою електронних сервісів Canva та Learningapps»



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик (7).jpg

Попова Інга Владиславівна, вчитель початкових класів; Піддубна Галина Станіславівна, асистент вчителя, переможці Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів з дітьми з особливими освітніми проблемами»



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик (2).jpg

Супрунова Олена Миколаївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови та літератури, переможець Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Подолання освітніх втрат і розривів у виховній роботі крізь призму дистанційного навчання»



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик (6).jpg

Дорошенко Ганна Євгеніївна, Івко Альона Вікторівна, вчителі початкових класів, переможці Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Подолання освітніх втрат і розривів в початковій освіті на уроках української мови та літературного читання за допомогою діяльнісного підходу до навчання»



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик (1).jpg

Пантелеєва Світлана Олегівна, учитель основ здоров’я, переможець Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Подолання освітніх втрат з основ здоров’я завдяки створенню стимулюючого та підтримуючого освітнього середовища»



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик (5).jpg

Онищенко Людмила Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель інформатики, переможець Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Педагогічні ідеї подолання освітніх втрат і розривів на уроках інформатики за допомогою використання онлайн сервісів»



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик.png

Паславська Олена Володимирівна, учитель англійської мови; Красікова Вікторія Сергіївна, учитель англійської мови, переможці Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови під час організації дистанційного навчання в період воєнного стану шляхом використання онлайн технологій з метою подолання освітніх втрат та розривів»



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик.jpg

Багнюкова Олена Вікторівна, учитель біології, переможець Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Подолання освітніх втрат і розривів через впровадження методу проєктів при вивченні біології»



/Files/images/12023/Фестиваль добрих практик (3).jpg

Гламаздіна Валентина Миколаївна, учитель математики, переможець Фестивалю добрих практик освітян Харківщини 2024 з ефективним власним досвідом із теми:

«Подолання освітніх втрат з математики за допомогою включення ігрових моментів в структуру уроку»



/Files/images/12023/Compress_20230912_151942_2046.jpg

Наукова стаття Кутенської Інни Миколаївни, директора Харківського ліцею 57, яку опубліковано в електронному науковому фаховому виданні «Адаптивне управління: теорія і практика», серія «Педагогіка», випуск 16 (31), 2023 (Українська інженерно-педагогічна академія ГО «Школа адаптивного управління соціально-педагогічними системами»).



/Files/images/12023/изображение_viber_2023-09-14_21-17-35-724.jpg

У співавторстві з практичним психологом Харківського ліцею №126, Лук’янович Наталією Степанівною, практичним психологом Харківського ліцею №13, Балинською Мариною В’ячеславівною, практичний психолог ХЛ №57 — Пантелеєва Світлана Олегівна написали статтю за темою «Адаптація учнів — запорука створення основи безпечного та дружнього до дітей освітнього середовища», яка надрукована у науково-метоличному журналі «Джерело педагогічних інновацій. Науково-методичний журнал. Випуск 1(41)», який присвячений тематиці безпечної освіти. Ознайомитися з публікацію можна за покликанням http://surl.li/lcnqy



Кiлькiсть переглядiв: 147