В закладі освіти було проведено тематичні бесіди для учнів 1–11 класів, з метою емоційної підтримки та збереження психологічного комфорту в родині в умовах воєнного стану.
У складний для всієї країни час важливо не лише дбати про фізичну безпеку дітей, а й про їхній психологічний добробут. Саме тому в закладі освіти було проведено тематичні бесіди для учнів 1–11 класів, з метою емоційної підтримки та збереження психологічного комфорту в родині в умовах воєнного стану.
Для учнів 1–4 класів проведено бесіду «Психологічний комфорт у родині в умовах воєнного стану». Учням у доступній формі пояснили, що таке емоції, чому важливо вміти ділитися своїми переживаннями з батьками, та як добрі слова й обійми допомагають почуватися в безпеці. Педагоги наголосили на важливості щоденної підтримки, тепла й довіри в родині, яка є найпершим прихистком для дитини в будь-якій ситуації. Учні 5–9 класів прослухали бесіду «Бути поруч – запорука комфорту в родині. Підтримка підлітка в складний час». У центрі уваги були питання взаєморозуміння в родинному колі, особливості спілкування з підлітками, які переживають стрес. Акцент зроблено на важливості бути уважним до змін у поведінці близьких, своєчасно вислухати, підтримати словом і ділом. Підлітки ділилися власними думками та досвідом, обговорювали, як емоційно підтримати одне одного. Для здобувачів освіти 10–11 класів проведено бесіду «Психологічна безпека в сім’ї в період воєнного стану». Вони аналізували поняття психологічної безпеки та шляхи збереження гармонії у стосунках із рідними. Також йшлося про відповідальне ставлення до власного емоційного стану, вміння звертатися за допомогою до психолога, батьків чи вчителів, коли виникає потреба.
Такі заходи сприяють формуванню в учнів навичок емоційної саморегуляції, вчать їх дбати про своє психологічне здоров’я та підтримувати одне одного. У сучасних умовах надзвичайно важливо пам’ятати, що сім’я — це місце, де дитина повинна відчувати безпеку, любов і порозуміння.