Структура діяльності психологічної служби
Пріоритетними напрямками у роботі практичних психологів є психологічний супровід (психодіагностика, консультування батьків, педагогів, розвивальні заняття) розвитку дітей під час адаптації у 1 та 5 класах; психологічний супровід дітей, що потребують додаткової психолого-педагогічної уваги, в т.ч. дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО та загиблих під час АТО членів сімей; вчителів, в т.ч. класних керівників; батьків; допомога учням у виборі професії.
Основними напрямками у роботі соціальних педагогів є соціально-педагогічна підтримка розвитку усіх учасників навчально-виховного процесу, особливо дітей, що потребують додаткової психолого-педагогічної уваги, в т.ч. дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб, учасників АТО та загиблих під час АТО членів сімей;вчителів;підтримка батьків, опікунів; допомога у вирішенні питань соціалізації дітей; допомога дітям пільгових категорій тощо.
У графіку роботи практичних психологів та соціальних педагогів має бути відображений час консультацій, що забезпечує умови консультування у зручний для відвідувачів час.
Основні напрямки діяльності працівника психологічної служби:
- Організаційно-методичний
- Консультативний
- Корекційно-розвивальний
- Просвітницький
- Науково-методичний
- Зв’язки з громадськістю
- Соціальний патронат
Основні види роботи спеціаліста психологічної служби у навчальному закладі:
- Робота з документацією
- Робота зі здібними та обдарованими дітьми
- Робота з педагогами
- Робота з батьками
- Робота з дітьми, що потребують додаткової психолого-педагогічної уваги
- Робота з дітьми із сімей внутрішньо переміщених осіб
- Робота з дітьми із сімей, що постраждали під час АТО
- Робота з профілактики суїцидальної поведінки
- Робота з профілактики насильства
- Робота з попередження гендерної дискримінації
- Робота з профілактики негативних соціальних явищ
- Психологічний супровід впровадження здоров’язберігаючих технологій
- Викладання психології (факультативи, тренінги, спецкурси, уроки)
- Соціально-психологічний моніторинг в закладі освіти
- Соціально-педагогічний, психологічний супровід дітей, батьків із сімей внутрішньо переміщених осіб, постраждалих в зоні АТО
- Методичні об’єднання
- Методичні практикуми