Алгоритм роботи з дітьми пільгового контингенту:

1.Виявлення учнів пільгового контингенту.

2.Обстеження житлово – побутових умов проживання дітей пільгового контингенту, складання актів.

3.Збір обєктивних даних, що підтверджують належність дітей до пільгової категорії.

4.Ведення систематичного обліку роботи з дітьми.

5.Відвідування дітей удома, вивчення психологічного клімату в сімї, виявлення потреб сімї.

6.Виявлення взаємовідносин учнів в колективі і мікроколективі, міжгрупові звязки (соціометрія, тестування тощо).

7.Вивчення морально – психологічного клімату в класі.

8.Вивчення індивідуальних психологічних якостей дітей (тестування, анкетування тощо).

9.Складання психолого – педагогічної характеристики учня, що належить до пільгової категорії.

10.Вивчення ступеня дотримання вчителями педагогічного такту, делікатності в спілкуванні з учнями, дотримання педагогічної етики.

11.Контроль за відвідуванням уроків, харчуванням, медичними оглядами.

12.Контроль за станом здоровя, формуванням засад здорового способу життя.

13.Вивчення рівня розвитку класного колективу, ролі та позиції дітей в колективі.

14.Включення дітей в колективну діяльність, додержання принципів природо відповідності та гуманізму.

15.Виявлення природних нахилів, обдарованості, створення ситуації успіху.

16.Залучення дітей пільгового контингенту до роботи в МАН, занять в гуртках та секціях спортивного та художньо-естетичного напрямів.

17.Здійснення активних форм роботи (диспутів, вікторин, літературних і тематичних вечорів, рингів, дискусій та ін.), що спрямовані на формування в учнів загальнолюдських цінностей та рис загальнолюдської моралі.

18.Проведення індивідуальної роботи, організація додаткових занять та допомоги (учнівської та вчительської) з невстигаючими дітьми.

19.Проведення батьківських лекторіїв на теми зміцнення здоровя, профілактики шкідливих звичок, формування засад здорового способу життя, соціального захисту дітей пільгових категорій.

20.Засідання методобєднання класних керівників з питань соціального захисту, звіти класних керівників щодо роботи з дітьми пільгових категорій.

21.Педагогічні ради з питань соціального захисту, роботи з дітьми пільгових категорій та підвищення їх успішності.

22.Індивідуальна робота з вчителями, що припускаються відхилень від педагогічних вимог у навчально – виховному процесі.

23.Працевлаштування дітей пільгових категорій після закінчення навчального року.

Кiлькiсть переглядiв: 21